Wnioski należy składać poprzez platformę SOW pod adresem https://sow.pfron.org.pl/ Wnioski można składać do dnia 10 października 2019 roku.
Obowiązujące wzory załączników:
Załącznik nr 1 – Oświadczenie o wysokości dochodów
Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna
Załącznik nr 3 – Zaświadczenie z uczelni
Załącznik nr 4 – Oświadczenie wnioskodawcy dot. miejsca zamieszkania
Załącznik nr 5 – Zobowiązanie o informowaniu Realizatora programu o wszelkich zmianach, dotyczących danych zawartych we wniosku
Załącznik nr 6 – Oświadczenie pełnomocnika
Załączniki (oprócz samego wniosku, który wypełniamy elektronicznie na platformie) należy pobrać i w formie skanu dołączyć poprzez platformę SOW w trakcie składania wniosku.
Ponadto do wniosku należy dołączyć w formie skanu:
W przypadku Wnioskodawców, którzy są zatrudnieni – wystawiony przez pracodawcę dokument, zawierający informację, czy Wnioskodawca otrzymuje od tego pracodawcy dofinansowanie na pokrycie kosztów nauki (jeżeli tak to w jakiej wysokości),
W przypadku Wnioskodawcy ponoszącego dodatkowe koszty z powodu barier w poruszaniu się z tytułu pomocy asystenta osoby niepełnosprawnej – dokumenty potwierdzające,
Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (lub orzeczenia równoważnego),
Pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie lub sądownie – w przypadku wniosku dotyczącego osoby niepełnosprawnej, w imieniu której występuje pełnomocnik (o ile dotyczy),
W przypadku Wnioskodawców, którzy wnioskują o zwiększenie dodatku z tytułu posiadania Karty Dużej Rodziny –aktualną/ważną Karty Dużej Rodziny,
Zaświadczenie z uczelni o spowolnionym toku studiów lub studiach w przyspieszonym trybie ( o ile dotyczy),
Dokumentację potwierdzającą, że Wnioskodawca jest osobą poszkodowaną w roku 2018 lub w 2019 roku w wyniku działania żywiołu lub innych zdarzeń losowych (o ile dotyczy),
Dokumentację potwierdzającą, że Wnioskodawca korzysta z usług tłumacza języka migowego ( o ile dotyczy).
W celu złożenia dokumentów poprzez dedykowaną do tego celu platformę internetową SOW należy posiadać PROFIL ZAUFANY lub podpis elektroniczny.
Aby uzyskać instrukcję utworzenia PROFILU ZAUFANEGO należy odwiedzić stronę
https://www.gov.pl/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-
https://obywatel.gov.pl/zaloz-profil-zaufany#scenariusz-przez-internet
lub zapoznać się z ofertą banku, w którym posiadają Państwo rachunki.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach ul. św. Sebastiana 1A , 59-100 Polkowice pok. nr 16 lub pod numerem telefonu 76 729 92 30 w godzinach pracy Centrum tj.: 7:30 – 15:30
Ogłoszenie
Zarząd Powiatu w Polkowicach ogłasza otwarty konkurs ofert na powierzchnie realizacji zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej p.n. ,,Świadczenie na terenie powiatu polkowickiego usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu MRPPS Opieka wytchnieniowa- edycja 2019"
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach informuje, że Zarząd Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych uruchomił w 2019 roku nabór wniosków o dofinansowanie zakupu wózków inwalidzkich o napędzie elektrycznym w ramach pilotażowego programu „Aktywny samorząd” – Moduł I, Obszar C, Zadanie 1.
Z pomocy w tym obszarze mogą korzystać zarówno dzieci (z orzeczeniem o niepełnosprawności) , jak i osoby dorosłe (posiadające znaczny stopień niepełnosprawności), które nie mogą samodzielnie poruszać się za pomocą wózka inwalidzkiego o napędzie ręcznym.
Termin zakończenia naboru wniosków : 31 sierpnia 2019r.
Formularze wniosków do pobrania w zakładce Aktywny samorząd/Wnioski do pobrania 2019
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach informuje, o realizacji projektu pt. ”Integracja 18 Plus”, którego przedmiotem jest kompleksowa aktywizacja społeczno-zawodowa osób w wieku powyżej 18 roku życia , pozostających bez zatrudnienia, zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, zamieszkujących w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego na terenie województwa dolnośląskiego.
Szczegółowe informacje w załączniku